دختر آفتاب

قالب پرشین بلاگ


دختر آفتاب
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر آفتاب و آدرس sunnygirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دخترجواني از مکزيک براي يک مأموريت اداري چندماهه به آرژانتين منتقل شد.
پس از دوماه، نامه اي از نامزد مکزيکي خود دريافت مي کند به اين مضمون:
لوراي عزيز، متأسفانه ديگر نمي توانم به اين رابطه از راه دور ادامه بدهم
 و بايد بگويم که دراين مدت ده بار به توخيانت کرده ام !!!
 ومي دانم که نه تو و نه من شايسته اين وضع نيستيم.
 من را ببخش و عکسي که به تو داده بودم برايم پس بفرست

باعشق : روبرت

دخترجوان رنجيـده خاطر از رفتار مرد،
 از همه همکاران و دوستانش مي خواهد که عکسي از نامزد،
 برادر، پسرعمو، پسردايي ... خودشان به او قرض بدهند
 و همه آن عکسها را که کلی بودند با عکس روبرت، نامزد بي وفايش،
 در يک پاکت گذاشته و همراه با يادداشتي برايش پست مي کند،
 به اين مضمون:
روبرت عزيز، مرا ببخش، اما هر چه فکر کردم قيافه تو را به ياد نياوردم،
 لطفاً عکس خودت را از ميان عکسهاي توي پاکت جدا کن و بقيه را به من برگردان .....
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:8 ] [ مهدیه سادات ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید
Archive
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 20700
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1